2009. augusztus 31., hétfő

Sándor Mátyás keresése közben ezt találtuk

Nagyon szeretem a horvát blokkokat, mert elbűvöl a sok egyforma redőny. Hasonlítanak is az itteni épületekre, de ugyanakkor száz közül is megismerném az ottaniakat. Eddig csak tengerparti városokban jártam, onnan vannak képeim. De azt a várost, ahol Verne szerint Sándor Mátyás raboskodott, most láttam először. Pazin aranyos, bájos, nincsenek turisták, a blokkok a történelmi városközpontban vannak (egyetlen előnye, hogy nem kell külső kerületekben ődöngeni, egyébként nem díjazom a dolgot). Úgy tudtunk várost nézni, hogy P. is megkapta a napi kisváros-kisvár-szép-természeti-környezet adagját, és én is gyönyörködhettem az épületekben.

Hölgyeim és uraim, Pazin képei következnek.

Most akkor a szolid pantinás külső előny vagy hátrány?


Na, itt azért elkelne valami szigetelés, javítás, festés, akármi.
Szerintem ebben házban az alapfelszereltséghez tartozott a két fémrúddal megoldott teregetési lehetőség. Életemben nem láttam még ilyet:

Na, erről beszéltem: tök egyforma redőnyök. Pazin, és úgy egyáltalán Horvátország lehet a redőnyösök Mekkája.


Hajlanak a horvátok is az egyencuccokra:

Nincsenek megjegyzések: