2009. április 5., vasárnap

Italianei 2009

Remélem sikerült megoldani azt a problémát, hogy hogyan tegyek fel sok képet a blogra, de ne legyen végeláthatatlan egyetlen bejegyzés sem.

Amikor februárban Váradon voltam egy közvitán, akkor előtte kimentem felújított blokkokat fényképezni. Akkor jártam az Italianei utcán is. Így elsőre, napfényben, iskolából kijövő gyerekekkel nagyon kellemesnek tűnt. Sok fa és bokor van a környéken, kiskertek a blokkok előtt, csak minden egy kicsit elhagyatottnak tűnt. A város utolsó utcája ez, a Magyarországra és a Szatmár felé vezető út között. De ha költözni kellene (ha muszáj lenne), én ezt választanám: nagy, zöld területek, rengeteg fa, négyemeletes tömbházak, kicsi autós forgalom, iskola, óvoda a közelben, a piac öt perc, a központ villamossal húsz perc. Látszik a képeken, hogy lassan a tömbházakat is fel fogják újítani, és reméljük a parkolással is kezdenek valamit. Mert a forgalom bár kicsi, autó rengeted van.
Amikor elindultam hazafelé, kb. ötszáz méter után megszólított egy kötött szvetterben és élére vasalt szövetnadrágban lévő, hetven körüli bácsi, hogy van-e valami baj, mert látta, hogy a garázsát fényképezem. Hát, igen. Garázs, az van. Fémből, alumíniumból, fából, kerítésdarabokból. Nyilván mind illegális, ezért félnek.
De vannak szórakoztató képek is: kerítéssel leválasztott parkoló, nádfedeles autó beálló, egyéni megoldású balkon beépítések.
És kutyák. Irdatlan mennyiségben.


3 megjegyzés:

BB írta...

sirály diavetítés, milyen programmal hegesztetted?

BB írta...

nekem ez a kedvencem: http://www.tools4noobs.com/picasa/

M! írta...

szia, hát, köszi, de még nem az igazi a dolog, szeretném majd, ha egy kicsit nagyobb is lenne.
egyébként picasaval csináltam én is, csak a programmal. kicsit hosszú, de tudok alá zenét tenni, és egyelőre ezt az egy módszert ismerem.
megnézem majd otthon este amit ajánlottál, hátha az gyorsabb, köszi a tippet.