2008. július 1., kedd

Cikkek és képek a nagy román valóságról

Sokat agyaltam már azon, hogy otthonról nagyon kevés városból vannak képeim, mert mostanában nem jártam sehol, csak Váradon. Nagyon szeretnék képeket Bukarestből, Csíkszeredából, Marosvásárhelyről, Udvarhelyről, Bákóból, Kolozsvárról nem is beszélve. Aki érintve érzi magát, ne habozzon gépet ragadni.

De nem bíztam csak ebben a felhívásban, kezdtem keresgélni a neten és gandul.info-n több képet és cikket is találtam, érdemes őket elolvasni és elgondolkodni rajtuk.






Hát így vagyunk, érdekes cikkek, van köztük újabb és régebbi, mindenesetre figyelni fogok erre az oldalra.

Forrás (sursa): www.gandul.info

(lefordítanám ezt a bejegyzést is, mint a lengyel kölcsönképét, hogy a forrás is értse, csak most nincs sok időm)

(Rezumat: am gasit niste poze si articole pe pagina gandul.info, sunt interesante, uneori socante, merita sa citim, o sa vizitez pagina mai curand in continuare, multumiri pentru poze
Asta e un blog infiintat pentru prezentarea blocurilor vechi si noi, din diferite parti ale lumii)

Nincsenek megjegyzések: